svar till nicole

nicole om länkbyte...:
hahah jag dör så ful tjej på bilden!

men iallafall så måste jag bara säga att jag älskar din blogg osv och såg på facebook att du hade en ny kille men vad heter han? :D

och vad hände mellan dig å fredde?
svar: va inte elak med Emma! och tack vad gulligt! :D
men ja jag har en ny pojkvän och han heter Simon hade inte tänkt att ni skulle få veta de ännu me vi har varit tillsammans i en månad å 2 dagar så tänkte att ni får veta de nu!
och vad som hände mellan mig å fredde?
måste bara säga hur kommer du ihåg att jag varit tillsamman med han? men jaja vi var tillsammans i exakt 7 månader inte en dag mer! men när vi skulle "fira" att vi varit tillsammans så länge så men då när han gick på toa så satt jag å spela å kolla facebook osv på hans iphone å då när jag skulle gå in på safari (internet) så råkade jag gå in på hans hotmail å då såg jag massa mail från frida som gick i nian på min gamla skola men jag hade inte tänkt å läsa de men de står ju alltid lite av de innan man öppnar de å de stod typ "saknar dig kan du inte komma till mig nununununu!?♥) ah typ nått sånt och sen när han kommer ner så frågade jag han varför hom hade skrivit så till han men han sa att hon va kär i han osv men han hade ju skrivit tillbaka älskar dig å massa men jag fick han å säga de tillsist å dom hade tydligen hållt på i typ 3 månader! å gissa om jag blev arg?!?! hahah hojja orkar inte ens bry mig i han nåmera men vi blev vänner efter ett tag eftersom han å rasmus va vänner men vi började bråka efter ett tag menmen slipper ju iallafall umgås eller se han när jag bor här nere i växjö! + att jag är ju inte tillsammans med rasmus heller nåmer och innan ni frågar varför de tog slut mellan oss så var de att han skulle inte klarat av ett distansförhållande och tror inte jag hade klarat de heller..
men nu nog om allt dedär!
har inte bloggat på länge men de är för att vi har fixat klart allt med flytten osv å jag har pluggat och sååå nu vet ni varför mååååååste börja uppdatera bättre så inte alla mina läsare försvinner! nä men nu ska jag ringa simon och fråga om han ska med ut annars ringer jag väl amelia eller nån?  eller kanske är hemma å myser med hjärtat å rufus! :D
har btw köpt en hund som heter rufus och är en yorkshireterrier! :D
titta vad söt min bejbis är!
kan lägga ut några bilder bara för att vara snäll

aja de får duga hejdå!


Kommentarer
Postat av: daniella

Hej! Älskar verkligen din blogg.

Är du 97a? :)

Puss o kram!

2011-09-17 @ 10:53:39
URL: http://daniellaharrison.blogg.se/
Postat av: Maggan<3

Men fyfan vad omoget :o Du lägger ju ut en massa bilder som det inte äns är du ? Det är ju fan Ellinore Löfman på bilden, snälla väx upp och lägg ut bilder på dig själv och inte andra?

2011-12-16 @ 13:52:36
URL: http://justdoiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0