Ledig!

hejsan, ett bra tag sen jag bloggade eller hur?! Men jag har som inte haft tid det har varit så mke med skolan & häst tävlingar här & där, kompisar & allt! Men nu är jag ju ledig ett par dagar så jag ska försöka blogga då!
Idag är det ju torsdag & jag ska fara & rida ut blaer på en timme elin ska också följa med men hon får ta nån annan häst! sen har jag inga andra planer för idag?!;) nu sitter jag & dillar med deria på fb chatten hojj han är inte klar där uppe ? han snackar shuffe om att jag ska kommentera hans fula profilbild med"söt"? han är ju inte ens snygg så jag kan ju inte ljuga! ;)
Kan ni tänka er att det är sommarlov om en vecka typ satan jag längtar! jag ska åka på jätte mycket semestrar! :)
först turkiet med elin& hennes mamma i en vecka, lite senare under sommaren sticker jag & mammsen till hawaii & ännu senare sticker jag med pappa & dom till australien :) kommer bli en helt awesome sommar +att jag ska umgås med massa gulligt folk & resa runt i sverige& hälsa på alla mina kusiner:) nä jag bloggar senare !
aja, tjingelliing  :)


Kommentarer
Postat av: johanna!

hej denice hade några frågor till dej :)



1. hur många kusiner har du? & hur många syskon har dina föräldrar?



2. lever alla dina föräldrars föräldrar & vad heter dom?



3. hur kontaktar man dej? ;)

2011-06-02 @ 13:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0