Ute..

.. a skulle ju kolla en film me ♥t men då ringde hans kompis Tobias och frågade om vi skulle följa på bio med han och hans flickvän. Så vi tog bussen t stan och skulle kolla sanctum men de blev inte så vi har bara suttit i de här jävla äpplet som är i stan och väntat på en buss men vi har bara missat dom, fedt jobbigt -.- har tänkt att ringa pappa men kom på att han är vakt ikv så just nu väntar vi på bussen som går 00.27 och inget är typ öppet så vi får stå här och frysa , vi hade ju kunna gå dit vars pappa är vakt men vi kom inte på de tidigare -.- men snart far vi iaf t ♥t , blir att sova där inatt har ju ändå kläder å allt där så slipper fara hem å hämta. Nej men nu ska vi dra t bussplatsen å vänta , peeejs!
Fick btw en kommentar om jag aldrig är hos min mamma , men jag är faktist inte där så ofta för hon bor lite utanför Umeå så de är så längt till alla mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0